pátek 17. srpna 2012

Trochu změny

Dnešek je díky vyřčení naprosto nepřijatelného verdiktu na třemi členkami kapely Pussy Riot zde (ještě zde a např. zde + odemknutý článek z Respektu zde) poněkud pochmurným. Další vrcholně nestoudný doklad toho, že Rusko není demokratickou zemí. Rozhodl jsem se tedy páteční večer osvěžit několika změnami na blogu. 
První a nejdůležitější změna se týká barevného schématu a drobného zásahu do rozvržení blogu. Starý motiv jsem měl rád, ale tak nějak se ochodil a se zvýšenou frekvencí příspěvků to prostě chtělo novou fasádu. Zároveň jsem odstranil widget Reading List od LibraryThing a to z toho důvodu, že do nového rozvržení nepasoval, i když jsem se jej pokoušel všemožně přizpůsobit. Navíc v poslední době více využívám server GoodReads. Třetí změna se týká přidání odkazů na předměty, které nadcházející školní rok budu vyučovat - přehled tematických celků, doporučené zdroje s možností mít k dispozici vybrané podklady, pokud napíšete :).
Za inspiraci a vytvoření stránek s obsahem a podklady k výuce vděčím neproniknutelnému Office 365 a nedomrlému Moodlu, na které jsem se po několika marných pokusech jednoduše vybodnul, Filipu Tvrdému, Jiřímu Kučerovi, Davidu Petrlíkovi, Kláře Mocové a společnosti Google, samozřejmě. Všichni mají přímý či nepřímý podíl na výsledném stavu, za veškeré chyby či nedostatky jsem zodpovědný já. Pokud budete mít jakýkoliv nápad stran vzhledu či obsahu, neváhejte se ozvat. Zejména u tematických celků očekávám zdrcující kritiku, nicméně RVP a ŠVP jsou často neúprosné a ne vždy platí okřídlené litera scripta manet.

Žádné komentáře:

Okomentovat